Cestovný ruch v Košiciach sa stáva digitálnejším

10. novembra 2023

Zákazník dokáže v prevádzke minúť o 3,5% viac peňazí, keď tam hrá jeho obľúbená hudba. Tejto švédskej štúdie sa držali aj tvorcovia projektu, ktorý do jedného z košických hotelov, prinesie unikátny zážitok návštevníkom. Budú si môcť sami vybrať hudbu, ktorá tu bude hrať.

Ak teda budete čakať na recepcii, či jesť v hotelovej reštaurácii môže z reproduktorov znieť hudba, ktorú máte radi a pri ktorej sa cítite dobre. Stačí si stiahnuť aplikáciu a zadať svoje hudobné preferencie. Nayvše máte možnosť hodnotiť skladby, ktoré hrajú a algoritmus aplikácie ich následne zváži pri tvorbe playlistu.

Avšak akési mantinely toho čo v priestore hrať môže a čo nie, si na začiaku určí samotná prevádzka.

Tento projekt dokonca očaril aj európskych odborníkov na turizmus. Z nápadov na zlepšenie digitalizácie v cestovnom ruchu porazil aj tie z Portugalska, Nemecka či Holandska. Aktuálne získal aj podporu z európskeho projektu CulTourData.

Takýmto spôsobom sa podarilo organizácii Visit Košice priniesť do metropoly východu 100 000 eur. Digitalizácia je v dnešnej dobe už nevyhnutnou súčasťou aj cestovného ruchu.

Komentáre

TelKE

Prinášame vám aktuálne informácie z mesta Košice. Sme mestský informačný kanál. Sme TelKE

Najnovšie príspevky

Sleduj nás aj ja Facebooku